wtorek, 9 grudnia 2014

All Along

Kominy to ta część jesienno-zimowego stroju, którą bardzo lubię. Mogłabym je zresztą nosić przez cały rok. Lubię też je dziergać i mam całkiem sporą kolekcję. No i ciągle nowe mi się podobają, i ciągle mam ochotę wrzucić na druty na następny :-)
Mój najnowszy komin to All Along według projektu Hani Maciejewskiej. Komin jest bardzo efektowny. Może niekoniecznie na moich zdjęciach robionych w pochmurny, ciemny dzień...





Tym razem użyłam włóczki Nakolen firmy Nako. To mieszanka wełny z akrylem, myślę, że sprawdzi się w noszonej często i pranej często części garderoby. Wykorzystałam 3 motki, robiłam na drutach nr 4,5.

To jest mój kolejny test dla Hani i kolejny test w ogóle. Bardzo lubię testowanie. Dlaczego? Nie chodzi, Broń Boże, o drobne oszczędności przy zakupach wzorów na Ravelry :-) Testy mobilizują mnie do skończenia robótki i to do skończenia w krótkim stosunkowo terminie. Wiecie jak to jest: coś zaczynasz, potem wpada w oko coś innego, poprzednią rzecz odkładasz i wrócić do niej jest już bardzo trudno. Z testem tak się nie da, trzeba się wywiązać w określonym czasie. No i druga, równie ważna zaleta testów: uczę się dzięki nim bardzo wielu nowych technik. Sama pewnie wielu z nich bym nie wybrała, albo zastosowała jakąś inną, łatwiejszą, znaną mi od wieków metodę. Dzięki testom otwierają się przede mną nowe dziewiarskie możliwości :-)
Raz tylko nie wywiązałam się z testu. Był to piękny sweterek obmyślony wspaniale i niezwykle przez Asję. Nie dałam rady go zrobić i ciągle dręczą mnie wyrzuty sumienia... Ale mam nadzieję, że Asia mi wybaczyła :-) Podziwiam zresztą jej prace bezgranicznie. A do sweterka wrócę w bardziej sprzyjających okolicznościach... :-)

P.s. Za zdjęcia bardzo dziękuję Ewie! :-)

4 komentarze:

  1. Komin jest prześliczny i na pewno bardzo ciepły. Nigdy niczego nie robiłam z tej włóczki, ale mam ją przygotowaną na kolejną robótkę i motki są bardzo przyjemne w dotyku.
    I czy ja tam widzę małą jaszczurkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak, to moja ukochana, stara broszka... :-) Dzięki, Alu!

      Usuń
  2. Śliczny komin. Podoba mi się wzorek :) Hania ma talent do wymyślania takich piękności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komin. Mogę zapytać jaki to kolor włóczki?

    OdpowiedzUsuń